Say that you miss me

Måste bara börja med att påpeka att jag hade en underbar kväll igår. Vi gick ju som sagt ut och åt. På G blev det. As god mat iallafall, och sen tog vi en öl i baren efter. Erik kom och hängde med oss ett tag med. Sen bar det iallafall av hem till Niclas för lite mer drickande och efter ett tag kom Shiva och Micke dit. Satt väl där till ett typ och sen gick vi vidare hem till Micke (Gahnström). Vi var väl hemma någon gång vid tre typ. Somnade inte förens typ halv fem iallafall och sen vaknade vi igen vid halv sju. Så att man kan ju säga att jag är rätt trött. Julia skulle ju för den delen komma vid nio men det blev inte riktigt så. Nu är väl planen iallafall att jag ska ner i parken med Ted och Niclas. Tänkte kolla om Micke ska med också. Annars händer det typ ingenting alls. Jag saknar Charlie redan, han sitter ju och väntar på sitt flygplan just nu. Ja det var väl typ det. Om man ska ta och lägga upp lite nya bilder kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0