There´s a hole in your pocket that´s about her size

Herrejesus så trött jag är! Vaknade typ hundra ggr inatt för att Charlie snarkar. Riktigt högt.. Haha.. Jaja jag gick iallafall upp imorse och kom nästan försent till jobbet. Inte bra dedär.. Gick med Almaz idag iallafall. Hade världens längsta lunch typ ( två timmar, haha ) Och mötte mormor på bussen påväg till lokalen. Sen tog jag mig en tur förbi min moster. Sen var det ju dags att jobba vidare, hade handling osv. Dock hade jag en riktigt grinig tant idag så ah, inte världens roligaste dag. Till råga på allt så hade jag henne tre ggr under dagen. Yeeey. Slutade iallafall redan tio i fyra så jag var hemma vid halv sex redan. Så himla skönt att komma hem tidigt för en gångs skull! Sen dess har jag typ legat i sängen. Seg som jag är. Jaja, jag börjar iallafall jobba ordentligt på torsdag, Sussie går på semester så jag ska täcka upp för henne. Blir nog bra det med. Nu ska jag iaf bädda min säng och ta en dusch, sen ska jag sova stenhårt. Juste, jag har skurit mig i tummen med. På vad har jag ingen aning, det bah sved och började blöda helt plötsligt. Så till och med griniga tanten tyckte synd om mig.. Haha töntig man är. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0