I love my baby <3

Hejhopp! Idag är jag på strålande humör, sov verkligen ut inatt. Och gud så skönt det var! Hade iof en rätt bra dag på jobbet igår, jag gick dubbelt med Sussie och vi hade bil så det var trevligt. Massa glada tanter och gubbar! Sen började jag ju kl 8 med vilket betydde sovmorgon för mig. Slutade 5 och då skulle jag prata lite med Pia osv så jag blev lite försenad hem. Sen åkte jag fel nu igen. Jag kollar verkligen inte vad jag håller på med när jag är trött. Var iallafall hemma runt 8 och sen somnade jag vid 10. Ikväll blir det nog en tur ner till Micke, men först ska jag dricka lite vin med mor min! Nu blir det iallafall en tur ner på systemet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0