Varning för gnälligt inlägg.

Godmorgon. Den här dagen är bajs dålig. Vaknade vid sex för att Sandra (min chef) messade och sa att det är bättre om jag börjar jobba ordentligt v.28. Det är om en hel jävla månad kan jag tala om. Så att ah, jag förlorar en del pengar kan vi ju säga. Till råga på allt så åker baby till spanien imorgon istället för på söndag, men kommer ändå inte hem förens 1 juli. Gud så himla underbart. Två månader sen Edgar dog idag och sju månader och två dagar sen Kurt. Det går fan inte att ladda ner kourtney and khloé takes miami heller. Det typ regnar nästan. Bertil har väckt mig tre ggr inatt. Jag veeeet att jag gnäller mer än nödvändigt och att det inte är så jävla farligt, men vafan jag har rätten att gnälla lite. För den delen är jag trött och har ingen lust alls att gå ur sängen idag. Måste ju dock passa på att träffa Charlie så där sprack dom planerna. Nej alltså, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0