Yeah, we´re going down

Godmorgon! Om man kan säga så vid den här tiden. Men ah, jag är faktiskt igång redan. Jag städar faktiskt. Såg ut som helvete, och mamma kommer ju faktiskt hem idag så då kunde man ju vara lite snäll och städa upp röran. How ever så var planen för dagen att ta mig ner till Niclas och sola lite. Men sen har jag ju det lilla problemet att jag pajjade mina enda flippflopp som jag inte får skavsår av. Så nu har jag bara typ klackskor osv. Så att ah, det lär väl bli att jag är hemma idag med. Men vafan, det löser sig det med. Då hinner jag ju städa. Förstår verkligen inte hur det kan bli så jävla stökigt så fort jag super. Det var faktiskt städat i fredags morse. Jaja, jag ska fortsätta städa och sen ska jag laga mat. Kanske baka nånting? Haha det går verkligen as bra för mig att gå ner i vikt, har gått upp fyra kilo sen jag träffade Charlie. Så att, beach 2011 istället då? Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0