Å vilken underbar morgon, å vilken underbar dag!

Godmorgon, eller god dag kanske? Vaknade faktiskt vid 10 och var på ett strålande humör.. Har precis ätit lunch, och FYFAN va äckligt det är med couscous. Vem fan är det som går och säger att det är gott? Vem har så dåliga smaklökar? Nej fyfan alltså. Upprörd över äcklig lunch är jag alltså, HAHA! Kul liv. Måste skaffa mig ett jobb.. Juste han Justin Bieber, är det verkligen en kille? Alltså bra låtar och så men han låter som en tjej.. Kanske inte har kommit in i målbrottet ännu? Då är det ju synd sen när han väl gör det.. Vad händer sen då? Ja antingen blir det att dra iväg och träffa Ronnie, eller dra ner till Micke och glo film.. Eller kanske bara sitta hemma och ta sig en öl? Låter mer lockande faktiskt! Haha men vi får väl se, ska bli klar med tvätten, sen städa mitt rum och badrum.. Försöka hinna med att söka något jobb också och kanske plugga.. Haha ja fullt upp har jag tydligen.. Men jobb och städa kommer faktiskt först idag.. Bloggar väl sen när jag har gjort något vettigt, HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0