Ajo..

Nu har jag precis vaknat, och kollat igenom min mobil. Och jag skäms! Varför gör jag sånt här? Varför skickar jag helt obegripliga sms till folk jag verkligen inte ska messa? Jag får fan börja lämna mobil helvetet hemma.. Var iallafall ner till Micke igår. Eller ah, han mötte mig vid pyntade busken och sen tog vi en lång promenad. Först till banken, sen systemet, sen flygis.. Helt slut var jag i fötterna.. Aja kom iallafall hem till Micke sen och där satt Fred och spelade wow såklart, gör du något annat människa? Började dricka lite och fixa mig iallafall medans Micke städade, sen kom Malin och Tom. Vi satt iallafall hos Micke och drack ett bra tag och sedan hämtade Niclas och Ted (?) upp oss och så gick vi hem till Niclas. Han har ju köpt ny lägenhet och så, skit fint var det :) Där var iallafall Jeanette och Viktor, super jag alltid med samma människor? Hahaha.. Var himla trevligt iallafall, och sen kom det mer folk, bla Marie, Emelie och Amanda från min gamla klass.. Sen gick Tom och Malin hem någon gång där och jag har tappat minnet totalt som vanligt. Vet iallafall att Viktor följde mig hem som vanligt, och jag har fett ont i armbågen så jag har säkert ramlat någonstans. Aja nu blir det nog lugnt ett tag för mig, tills nästa löning typ.. HAHA! Måste faktiskt vila upp mig lite, såg mig i spegeln nyss och det är fan ingen vacker syn. Idag är planen att göra absolut ingenting, kanske se någon film.. Behöver äta något iallafall, är förbannat jävla hungrig.. Men gud vad jag inte förstår, jag verkade ju jätte vettig igår? Och sen gick det käpprätt åt helvete. Det verkar nämligen som att jag har skickat en del sms som skulle vara till Ewelina till Fred.. Alltså varför är jag så jävla pinsam? Jag orkar inte! Hahaha.. Äsch lite bakis ångest bara, det går över.. Fan va trött jag är, och ögonen bara rinner.. Jävla skit helvete.. Men vafan efter tre dagars supande får man se ut såhär.. Kom föresten på en sak, jag drack ju jätte lite när jag var tsm med Fred, men sen vi gjorde slut förra torsdagen har jag hunnit supa sex gånger.. HAHA! Duktigt Alex.. INTE! Fan va rörig jag är. GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0