All good things come to an end

Idag verkar vara en bättre dag, helvetes veckan är alltså över. Mår väl rätt okej idag, känner mig bara så himla ensam. Är ju van vid att prata med honom varje dag, prata med honom om allt.. Alltid kunna ringa honom om det var något, eller bara för att kolla läget.. Det känns bara så konstigt att allt blev såhär helt plötsligt, jobbet och förhållandet, boendet.. Känner mig inte ens som hemma här hemma hos mamma längre. Allt är bara konstigt.. Jag och Fred var ju bra vänner innan vi blev tillsammans, så det har ju varit honom jag pratar med om allt. Jag vet inte riktigt vad jag tycker och tänker faktiskt, men det är rätt skönt just nu. Jaja, det är över nu iallafall, och jag kommer hitta någon ny. Men kommer jag lita lika mycket på honom? Göra lika mycket för honom? Jag vet inte, men det var ju helt klart den här delen med att vi var vänner innan som gör det så konstigt nu. Aja, ska ringa familjen idag igen, dom svarade ju inte igår så jag har inte ens lyckats säga upp mig. Kanske tar och pluggar lite? Sen får vi väl se om jag orkar träffa Ronnie ikväll, eftersom att jag känner mig rätt deppig och så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0