Die mf die.

Har en helvetes vecka.. Gud så åt helvete den är... Var iallafall ute igår, Fred dumpade mig så jag behövde komma ut. Var med Micke, Viktor och Shiva iallafall. Träffade på Mattias och Nette. Skit trevliga :) Var kvar på g till stängning iallafall och sen gick vi förbi Micke lite snabbt. DUM IDÈ ! Tappade mitt batteri till telefonen ute iallafall så nu funkar inte mobilen.. Aja, allt är åt helvete helt enkelt.. Shiva sov här, så vi vaknade vid 9 och låg och snackade tills Julia kom. Sen var jag hundvakt åt Arack en liten stund och nu ska jag väl klä på mig och få i mig en öl strax. Blir utgång ikväll igen. Behöver det känner jag.. Blir nog skitbra. Skriver när jag orkar, om några dagar eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0