Din kärlek kör över mig, baby jag är över dig. Men du är så jävla fin.

Har vaknat nu. Eller typ för några timmar sen. Var helt underbart att vakna bredvid honom igen. Jag är skit glad idag! Haha... Känns precis som förr. Iallafall så gjorde vi frukost tillsammans, han stekte bacon och jag gjorde äggröra. Sen drog han hem till sin mamma, så nu sitter jag här och gör ingenting. Bäddade ju rent i sängen igår, onödigt! Man ska ju vara nykter när man sover i nya lakan.. ÄSCH! Och vad ska jag göra hela dagen? Titta på ugly Betty kanske.. Och Bella och Tyra show. Och criminal minds. Haha okej jag kanske har fullt upp ändå. Måste fixa naglarna med, för just nu ser dom ut som skit. Haha jag är helt ur fokus om jag ska vara ärlig. Har ingen koll på något alls. Vad håller jag på med liksom? Varför gör jag såhär mot mig själv IGEN? Ingen aning, rätt puckad är jag iallafall. Går säkert skitbra! Men den här gången får jag skylla mig själv. Aja, vad ska man ha på sig ikväll? Det lutar åt den svarta klänningen iallafall, men det är ju typ kallt ute? Aja blir skitbra, nu ska jag roa mig med mina program och sluta skriva massa gojja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0