Första dagen

Äntligen funkar internet! Har faktiskt velat blogga hela dagen men internet har inte fungerat alls men nu har Patrik precis kommit hem och fixat det.. Tycker lite synd om honom faktiskt, han har så himla mycket att göra.. Jaja, gick iallafall upp klockan sex, hade lite svårt att somna igår så det blev bara runt fem timmars sömn.. Gick iallafall upp och fixade frukost åt två trötta barn och sedan visade Patrik mig vart skola och dagis ligger och presenterade mig för lite personal.. Efter det åkte vi hem och sen skulle han iväg igen, så då var det bara jag och Bentley kvar, han har hängt med mig hela dagen den sötnosen.. Städade iallafall, hade lite problem med Thelmas säng men det gick bra ändå.. Tränat har jag också gjort, dom har ju en sån där spinningcykel här.. Tog mig en lång varm dusch efter det och sen har jag bara legat på soffan tills nu, och nu borde barnen komma hem när som helst. Petra skulle nämligen hämta dom idag.. Har nog haft en rätt bra dag egentligen, är bara lite grinig för att jag är trött.. Nu åker Patrik iallafall så nu blir jag ensam igen.. Haha.. Med Bentley iof..


Bentley;



Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där katten var jävligt söt faktiskt :o

2010-03-01 @ 22:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0