Fredag

VARFÖR VAKNAR JAG SÅ JÄVLA TIDIGT?! Inte så konstigt att man ser sliten ut kanske? Drog ner till Micke igår och kollade film iallafall. The frighteners, Hot chick och Meet the Fockers.. Drack lite öl osv.. Städade äntligen mitt rum och badrum igår med, och bäddade rent i sängen.. Vilket slös med nya rena lakan att gå och lägga sig full.. Nu märkte jag ju inte ens att det var helt nybäddat.. Ska till Micke ikväll igen, Malin och Tom kommer in. Måste söka jobb med! Haha! Men seriöst, orka vakna såhär jävla tidigt.. Kul att man får sova typ 6 timmar per natt.. Och hur kan man äta så äckliga saker när man är full? Känns som att vi blir tvungna att se Freds film ikväll, Free Jimmy.. Haha om han inte glömmer bort det såklart.. Så vi får hoppas på det! Haha vad snäll jag är.. Jävligt trött på att sova ensam är jag också.. Aja som ni märker så har jag en miljon tankar på g.. Haha och fylle sms? NEJ TACK! Jag måste seriöst sluta dricka så ofta.. Skriver sen kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0