Fryser.. :(

Ja idag är en ny dag och jag är jätte trött. Somnade vid halv ett igår så det blev bara fem och en halv timmars sömn. Gick iallafall upp klockan sex och fixade frukost och sen tog Petra över. Hon lämnar barnen idag och Hugo ska till en kompis efter skolan så jag ska hämta Thelma klockan två. Och vad ska man göra fram tills dess är frågan? Ska gå upp och bädda och sånt snart och sen ska jag väl tvätta, annars blir det inte så mycket mer idag. Kanske ta en sväng in till mörby och kolla kontot? Känns lite för kallt för det. Nej det får nog bli en liten tupplur och sen lite träning. Borde plugga med.. hum.. Just nu sitter jag iallafall och fixar naglarna, dom började bli så himla slitna. Sen får vi se om jag åker hem redan imorgon kväll eller om det blir på torsdag, får prata med Petra om det ikväll. Skriver sen eller något, måste vila! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0