Fuck off

Helt jävla seriöst, hur fan ska jag kunna fixa till mitt liv om allt bara går åt helvete hela jävla skit tiden?! Nu har jag en tjurig jävla mamma (Hon ska sluta röka) som gnäller på mig hela jävla tiden. Alltså blir jag på dåligt humör så in åt helvete. Folk vill redan att man ska ut i helgen, vilket suger för jag vill redan. Och sen när jag väl sätter mig och ska fucking plugga så har jag av någon jävla anledning tagit bort skriv programmet jag behöver. FYFAN VAD DET HÄR SUGER STENHÅRT! Det har inte ens gått en dag och allt går redan åt helvete. Vilken motivation man får då! Jag vill skita själva fan i alltihop, men juste.. Det är ändå jag som måste fixa till mitt liv förr eller senare, så jävligt ovärt att bara muppa runt hela jävla tiden. Om jag bara hade gått klart skolan så hade jag tagit studenten om några veckor! Gud vad bra jag är, INTE! Haha jag är fett arg och tycker synd om mig själv. Fan va allt suger idag. ORKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0