Hemma med Fred

Sådära, nu har jag nyligen kommitm hem (eller ska man säga vi? ) . Gick iallafall ner till Micke och hade trevligt.. Satt väl mest i ett annat rum och pratade med Fred som vanligt men nu hade vi faktiskt himla mycket att prata om. Fred somnade iallafall mitt i samtalet som vanligt och jag och Viktor vandrade hemåt, men när jag var precis utanför dörren så ringde Fred och ville att jag skulle möta honom. Såklart gjorde jag det, och sen drog vi upp till statoil, där vi mötte Nette och Mattias bland annat. Jag pratade som vanligt mest med Nette och Fred pratade en del med Mattias. Sen blev det hemgång för mig och Fred, efter att han visat upp min rumpa för snubbarna.. Vem gör sånt? Aja vi gick hem och Fred skulle laga mat till mig, ajo? Saker och ting höll på att brännas så jag tog över. Sen satte vi oss i soffan för en pratstund (precis som förr). Och efter det blev det borsta tänderna och sova. Eller ah, Fred sover och jag sitter här. Som vanligt.. Haha! Ska nog dock gå och gosa ner mig igen snart. Han är för underbar den lilla plutten. Helt jävla underbar har han varit hela kvällen, speciellt när man jämför med sist jag träffade honom.. Haha! Helt overkligt ändå, nu ligger han i min säng och sover och imorse var i fett osams! Haha! Aja, jag ska iallafall ut imorgon med folket. Blir först en sväng till Micke, sen kanske Niklas och efter det blir det nog G och sen Teatern. Så det gäller att man inte är bakis imorgon. Men nu ska jag nog återgå till att mysa med en sovande Fred. Är så jävla underbart att äntligen veta vart han är och hur han mår. Har saknat honom som fan faktiskt. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0