Hemma!

Nu är jag hemma! Har varit sen igårkväll iof men ändå.. Petra var försenad hem igår och jag hade en helvetes dag så jag orkade helt enkelt inte blogga. Var hemma vid 7 iallafall och då lagade mamma mat åt mig, sen fick det bli en dusch och sen gick jag och la mig! Var hur skönt som helst.. Vaknade halv 9 imorse iallafall och har legat i sängen sen dess typ, hur skönt som helst.. Nu håller jag dock på att städar lite, var ju jätte stökigt på mitt rum.. Sen får vi väl se om Fred har tid för mig, vi har ju faktiskt inte träffats sen i söndags.. Ska väl iallafall ta en dusch sen och göra en ansiktsmask och sen lägga mig i sängen igen, börjar bli jätte trött igen.. Imorgon blir det antagligen att gå över till Micke och dricka lite öl, men vi får väl se :) Jag har iallafall saker att göra så skriver väl senare kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0