I can make your bed rock

Godmorgon! :) Jag gick aldrig ut igår, för jävla muppfan var så jävla grinig. Som vanligt när han är sur så vägrar han att lyssna och sen drar han egna slutsatser. Fick tag i honom någon gång runt 1 inatt och då var han fortfarande grinig så jag la mig och sov. Synd egentligen för Jonathan, Viktor och Niklas hade tydligen skitkul :/ Aja, vaknade för ett tag sen och tittade på Alice i underlandet. Den sög. Nu är iallafall Sebbe plutten här, och jag fick en stoooor kram! :) Nu håller mamma på och gör lunch till folket iallafall, efter det ska jag väl städa upp lite här och sen träna. Borde ta mig förbi Micke också, har ju lämnat min väska där. Aja vi får väl se om Fred tar sig tid idag eller inte, helt ärligt orkar jag inte bry mig så mycket.. Haha! Så länge han inte är sur så är jag nöjd. Sen är det väl massor på tvn ikväll har jag för mig så det blir lugnt iallafall. Är grymt sugen på lite vin, men borde nog vara nykter ett tag och komma på vad jag vill och håller på med egentligen. Precis när allting börjar bli lättare så kommer du och rör till allt igen, som vanligt. Och hur fan ska jag kunna lita på det du säger ens? Pfft, orka! Jag kan inte finnas där för dig jämnt och vänta på dig jämnt. Det funkar inte riktigt så längre.


Kommentarer
Postat av: Lellan

Hahaha jag vet, fett gammal :o JA FILMEN SÖG! ÄNTLIGEN NÅGON SOM HÅLLER MED =)

2010-03-28 @ 16:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0