I don´t know what it is but I love you.

Sådära, nu har Fred gått. Han kom hit igår så vi snackade en hel del och sen glodde vi på tvn. Somnade vid 12 någon gång.. Lagade mat gjorde vi iof med xD Fick en hel del saker utredda iallafall. Sjukt bara att han blir borta ett år nu. Får väl se till att åka och hälsa på honom helt enkelt. Hur ska jag kunna hålla koll på honom när han är så långt bort? Haha! Får se om vi hinner träffas en snabbis innan han tar bussen till sthlm, skulle inte tro det men man kan ju hoppas. Jag är iallafall as trött, hade jätte svårt att sova inatt. Så får väl se om man orkar göra något alls idag. Behöver verkligen ta mig till Micke för att hämta min väska iallafall. Aja har egentligen inget att skriva så jag slutar nu.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kanske ska låta bli att hålla koll på han när han är så långt borta då ;)

2010-03-30 @ 17:27:37
URL: http://mawleejn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0