I´m so fucking funny, I can´t stand myself.

Jag saknar dig!

Aja, har inte hänt ett skit idag typ. Åt pizza till lunch, sen såg jag "the lovely bones". Den var rätt okej men ingen jätte höjdare. Blev ingen tur ner till Micke för han har åkt bort (y) Sen har jag faktiskt inte gjort något typ. Tog mig en tur ner till flygis med mamma och handlade MASSA saker att tugga på. Och jag vet att jag måste fixa till mitt liv, men helt ärligt så orkar jag inte. Så jag tänkte så att jag skjuter upp det ett tag. Spenderar några dagar för mig själv och är nykter och tar det lugnt så kanske jag orkar sen. Vi får väl se. Nu ska jag iallafall fortsätta kolla på keeping up with the Kardashians och sen ska jag och Edgar sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0