Jag behöver dig som du behöver mig.

Usch så slut jag är. Har städat rummet och badrummet, är dock inte helt klar men nästan. Och så har jag tränat.. Farmor kommer runt 4, så jag är rätt stressad. Måste städa klart, bädda rent, göra ångbad, klippa mig, duscha, fixa mig, måla naglarna osv.. Funderar även på att baka en kladdkaka men tror att jag skippar det ändå. Laddar ner ugly betty nu också så man kan titta på det ikväll.. Sen är det ju Bella och Tyra show, och criminal minds! Haha fullt upp alltså. Imorgon blir det utgång, ska bli jävligt kul! Har faktiskt inte varit ute på rätt länge nu. Får se om Julia följer med också, det skulle vara nice :) Edgar fick för den delen sova ute inatt, lilla stackaren :( Så när jag vaknade på morgonen var han jätte mammig, så jävla söt! Skulle filmat honom om jag bara hade haft min mobil (y) Aja jag skriver väl sen när Farmor har varit här. Btw, det är våffeldagen idag! 

Edgar ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0