Just say you love me

Nej, jag har inte gjort något jag skulle idag.. Eller jo, jag gjorde klart halva uppgiften. Sen gav jag upp allt.. Haha.. Gick och handlade med mamma istället och sen kom Tommy på middag, korvstroganoff! :D Nu sitter jag och glor på Håkans bar, han är så otroligt korkad så att det blir roligt xD Sen är det ju såklart svenska hollywood fruar, men sen då.. Ska man kolla på boston tea party eller ge Petra Meade show en chans? Juste, såg dh innan med, GUUD VAD NI MISSAR! :) Ska väl iallafall ta tag i allt jag skulle gjort idag imorgon.. Har pajjat min mobil idag också, så när jag satte på den var skärmen blå och upp och ned vänd.. Toppen (y) HAHA asså Håkans bar.. Fyfan vad kul.. Så nu skiter jag i det här bloggandet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0