Justin Bieber

Godmorgon! Haha ja, jag är vaken tidigt.. Vaknade första gången klockan fem och kunde inte somna om så nu ger jag upp. Hade trevligt igår iallafall, vi skulle kolla på film men det var inte så fokuserat på filmen direkt.. Såg madagskar så det var ju ingen fara, den har man ju sett tusen ggr.. Kom hem rätt tidigt igår har jag för mig iallafall? Sen har jag faktiskt fastnat för den där Justin Bieber.. Han är fan as bra! Haha.. Idag måste jag iallafall städa och bädda rent sen får vi se om man tar sig en tur ner till Micke och dricker mera öl, för om jag blir bakis lär det bli att ligga hemma istället.. Juste, jag drömde att jag fick barn! Haha kan vara för att alla andra skaffar barn.. Aja jag ska väl mata mina firrar eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0