Kan inte alls förstå hur jag kunde gå på ditt prat om att jag var speciell och så.

Ja, nu är jag förbannad! Haha... Har druckit lite öl och kommit igång igen iallafall, Julia åkte för några timmar sen.. UNDERBARA vänner har jag iallafall, ni ställer ju upp så in åt helvete! Det är ju vid sånna här tillfällen man inser hur jävla bra vänner man har.. Finns där 24/7 och tröstar och stöttar.. Har iallafall bestämt mig för att inte vara ledsen, orkar inte ens bry mig helt ärligt. Vill han vara dum i huvudet får han väl vara det då. Jag hittar nog någon annan! Haha.. Blir ju som sagt utgång ikväll, ska väl strax ta mig en dusch och sen börja fixa mig, måste få i mig lite mer öl också! Haha.. Jaja, jag mår rätt bra faktiskt, fick igång min gamla mobil också.. Blir sketa bra det här! Synd att inte Shiva ska med ut ikväll bara, kommer sakna henne! Men det blir nog bra, tar G och sen Teatern som vanligt.. Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0