Kvack kvack kvack

Nu har man fått lite ordning på saker och ting iallafall. Blir ingen storstädning idag, Thelma är ju som sagt hemma.. Så jävla söt unge.. Hon tittade iallafall på tv ett tag så att jag kunde städa köket och dammsuga och sen har vi klätt på henne och fixat hennes hår, borstat tänderna och så.. Lilla fröken ska ju åka till mormor idag så då måste man vara fin! Haha.. Fick i henne lite sockerkaka också, hon är lite dålig på att äta så jag är nöjd med det för tillfället.. Sen har vi spelat lite spel och nu har jag tagit ner henne till mig och satt henne framför tvn igen medans jag tvättar och packar, haha! Ska väl återgå till det nu och sen blir det lunch, Thelma vill ha fiskpinnar så det ska bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0