Min stackars rumpa :(

Godmorgon! Hum, vad hände igår? Ja, Madde kom ju hit och vi åt middag, sen bar det av mot Micke. Jag och Micke skulle ju kolla på Wild hogs och Old dogs, för jag hade fått för mig att Old dogs var uppföljaren till Wild hogs. Det var den inte. Iallafall, Fred var också där och spelade sitt jävla wow såklart. Krullo kom dit också.. Filmen var iallafall bra. Madde gick hem vid 9, Fred drog väl runt 10 och Krullo strax efter.. Då messade Jeanette och ville att vi skulle ner och träffa henne och Viktor m.fl nere på G. Men så blev det inte.. Jag gick från Micke vid 11 någon gång.. Nu har jag lite feber tror jag, fett ovärt.. Ska väl äta frukost snart, är hungrig som en varg. Juste, TRÄNINGSVÄRK! Som fan.. Det är vad jag har alltså. Jävla Kim.. Men såååå värt det.. Haha.. Snart påsk btw, jag är himla sugen på godis :D Hahah.. Idag är väl planen att jag ska träna, plugga och sen dra mig mot Micke igen. Men vi får väl se, jag har som sagt lite feber. Äta ska jag dock göra nu så jag skriver väl sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0