Om du känner samma sak kan jag visa vägen hem.

Nu har lillebror vakna, och lovat mig donken mat.. Fyfan vad gott! Mamma, Gabbie och Sebbe ska iallafall på bio ikväll så jag blir själv hemma. Om jag inte drar ut iof, Jonathan messade för en stund sen och frågade om jag ville dricka lite med honom och Niklas, så vi får väl se om man drar dit sen. Måste bara peta in att Fred är fett svartsjuk på Jonathan.. HAHA! Som man bäddar får man ligga, som du så fint brukar säga lilla gubben ;) Haha jag försöker iallafall få honom att sluta vara sur, för han är verkligen sur. Sen vet han ju att han inte har någon rätt att vara sur över det så han försöker dölja det. Hahaha! Så jävla söt han är, den lilla plutten. Dock åker han ju tillbaka till stockholm imorgon så man borde väl passa på att träffa honom innan dess. Om han kan sluta spela ett tag. Den tönten. Aja nu sitter jag iallafall och spelar bejewled på facebook och försöker slå Viktors rekord.. Kul liv man har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0