Skiter i er :)

Okej seriöst nu, hur fan kan man tro att man har rätten att sitta och klaga på vad en annan människa gör? Överdriva det så in åt helvete och sen sitta och klaga? Och det är fan inte bara jag som ser det som elakt och onödigt, det är flera. Så ni kan helt seriöst ta era åsikter och köra upp någonstans för jag skiter i dom. Fattar ni? JAG SKITER TOTALT I VAD FAN NI TYCKER OCH JAG VILL INTE HA ER I MITT LIV LÄNGRE! För folk som inte fattar att man inte går på och klagar på svaga fucking människor så kan jag tala om att; Det är fel att göra det. Jag sköter mitt liv bra själv, så ni behöver inte lägga er i mitt liv.

Hade iallafall trevligt igår, gick och mötte Lellan och sedan mötte vi upp Viktor så att vi tre kunde dra ner på stan. Viktor drog in på systemet och jag och Lellan drog och handla snus. Efter det så drog vi upp till Micke och började dricka lite.. Lellan ville som vanligt köra något ölspel så vi gjorde det, men jag körde som vanligt med mini klunkar.. HAHA! Drack vin också, var gott faktiskt och jag blev inte så full som jag brukar. Drack rätt lugnt ändå så jag är stolt över mig själv faktiskt :) Fred gick iallafall och la sig någon gång vid 8 och vi fortsatte ha trevligt. Lellan blev hämtad någon gång runt 11 tror jag och Viktor gick hem ett tag efter det.. Viktor följde mig hem som vanligt och vi gick in och åt lite innan han gick :) Hade en himla trevlig kväll iallafall :)

Idag händer det väl inte så mycket, får väl se om man ska hjälpa mamma att handla kanske. Träna lär det inte bli för mina muskler är HELT slut fortfarande, har träningsvärk som fan. Plugga lär det inte heller bli för min hjärna är helt slut.. Hahah.. Får se om jag blir bakis idag, hoppas verkligen på att inte bli det. Orkar verkligen inte det idag.. Aja skriver sen eller något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0