Tar tag i sitt liv

Hum, jag ska ta tag i mitt liv nu är det tänkt. Kan ju börja med att plugga satan, skaffa ett jobb och sluta dricka så mycket. Så, ska jag ta en nykter månad? Skulle vara bra för mig tror jag.. Att kunna använda hjärnan är ju rätt bra liksom. Egentligen borde jag nästan försöka vara nykter fram till sommaren, det är ju ändå mycket roligare att dricka då.. I solen och värmen liksom, med en kall öl och lite grillat.. Fyfan va nice :D Vi får se hur det blir, kan ju börja med en månad.. Så idag tänkte jag börja med att göra min svenska uppgift, städa mitt rum, bädda rent, träna lite.. Haha typ småsaker, men ändå. Måste även börja söka en hel del jobb, det är tråkigt att sitta hemma och göra ingenting! Aja det har väl inte hänt så mycket i helgen, var och festade i fredags ju och sen har det bara varit lugnt. Har legat i sängen och glott en jävla massa filmer, bland annat Old dogs. Den kan jag verkligen rekomendera, den är verkligen skit rolig! Så se den! :) Nej om man ska sätta igång med pluggandet kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0