Trött!

Hum igår.. Ja jag hade tvättstugan mellan 11 och 3. Sen gick jag, Micke och Viktor ner på systemet för att handla lite gott inför kvällen :) Sen tog jag mig hem och åt middag, storebror och Sebbe åt här också. Mötte upp Viktor efter det och så gick vi hem till Micke. Det var meningen att vi skulle ha filmkväll, men jag fick den briljanta idéen att vi skulle spela lite kort först. Tobbe och hans två kompisar kom ner och spelade med oss ett tag iallafall, och sen när dom gick hem så satte vi på the cube. Skitfilm vad jag uppfattade.. Haha! Tittade inte så länge på den iallafall utan vi gick ut och träffade Lellan. Efter det drog vi hem till Micke igen, tittade på Shan Atci ett tag och sen spenderade vi några timmar med att lära oss ungerska. Jag var hemma vid 4 iallafall. Idag har det inte hänt så mycket, jag har tittat på the box, himla bra var den. Nu har jag precis bäddat ner mig, ligger och tittar på uppdrag granskning. Ska väl sova om ett tag, har extremt mycket att göra imorgon. Farmor skulle ju nämligen komma och hälsa på på fredag men nu är det ändrat till imorgon. Så jag måste träna, städa, byta lakan, måla naglarna osv. Stressad som fan är jag men jag orkar verkligen inte göra något idag. Nu ska jag iallafall återgå till tvn så jag uppdaterar väl imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Madde

The Cube är ju as bra :O Haha!

2010-03-25 @ 09:38:05
URL: http://paddmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0