Kim Kardashian <3

Nu är det såhär, att Kim Kardashian har gjort en träningsvideo som heter fit in your jeans by friday. Och eftersom att jag avgudar henne så är jag ju tvungen att prova.. Haha jag klarade 20 minuter och nu är jag helt död! Känner dock att det funkar redan så jag tänker fortsätta, men faaan va slut man blir. Men vad gör man inte för en kropp som Kims? :)

 
Har inte hänt så mycket mer ännu, Fred har varit här en stund.. Annars har jag bara tränat och häckat vid datorn. Ska väl göra lunch snart, men vad? Jag är sugen på broccoli gratäng, men jag har aldrig gjort det förut.. Och jag är faktiskt hungrig.. Så orka om det misslyckas xD Och ja, jag ska plugga.. Och städa lite här..

Ja jag blev avbruten mitt i inlägget för Fred kom. Så jag gjorde lunch till oss, köttbullar och snabbisar och broccoli.. Mina ben är fortfarande helt slut efter träningen, haha! Nu blir det iallafall lite pluggande, sen ska jag väl fixa mig och så.. Ska ju ner till Micke sen och glo film, får se om Madde följer med också :) Aja jag skriver väl senare eller imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0