Mobergs

Trött! Bakis är jag också, undrar om lillebror har lust att springa och handla mat åt mig? Hade trevligt igår, det kom en del folk till slut. Vi drog iallalfall till Teatern sen, och kom inte in för Jeanette var fortfarande portad. Så vi drog till G och satt där ett tag. Blev iallafall så att vi åkte upp till mobergs sen och jag, Sazza och Jeanette dansade massor.. Haha! På vägen hem så var jag tvungen att sätta mig i en busskur och vänta ett tag så Jonathan satt där med mig och snackade. Mötte Niklas och Viktor nere vid flygis sen och så satt vi där och pratade ett tag. Jag gick iallafall hemåt sen, har för mig att Viktor gick med. Men har fan ingen aning! Haha.. Sen har jag som vanligt skickat massa fylle sms till Fred. Jag skäms över mig själv! Blir säkert bra.. HAde trevligt iallafall och det är väl det som räknas, sen har jag massa pengar över eftersom att jag blev bjuden på typ allt igår.. Trevligt det! Aja idag händer det väl inte så mycket, ska ladda ner criminal minds och titta på.. Sen blir det väl någon film kanske. Hur som helst måste jag ha mat! Ska kolla om lillebror är vaken. Skriver väl ikväll kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0