Vanilla twilight

Okej, jag kanske har en tendens att reagera väldigt starkt på småsaker.. Men det kanske är för att jag inte riktigt reagerar på dom stora sakerna? Har iallafall lugnat ner mig, städat mitt rum och tänt massa ljus.. Så nu ligger jag i min nybäddade säng och tittar på tv :) Känns helt underbart faktiskt, att känna sig så fräsch och avslappnad.. Och hemma! Har inte riktigt känt mig hemma här sen jag flyttade hem igen. Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket idag, träffat Fred en stund och städat rummet.. Haha vilket stressigt liv jag lever ;) Nejmen imorgon ska jag försöka få något vettigt gjort, beror på hur trött och hängig jag känner mig. Ska nog ner till Micke under kvällen iallafall, vi ska se på wild hogs och old dogs.. Haha.. Och nej jag ska inte dricka, skulle ju vara nykter minst en månad.. Nu tänkte jag dock återgå till min tv och mitt té xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0