Vart ligger landet där man böjer bananerna?

FAN VA ARG JAG ÄR! Jävla miffo du är. Orkar inte. Jaja, lördag idag och Alex måste försöka fixa pengar. Tänkte supa igen. Hade trevligt igår iallafall, gick ut med Viktor, sen träffade vi Lellan och Jocke ute och sen gick jag och Viktor till pub hörnet och mötte upp Jeanette och Erik.. Jag och Jeanette hittade några småbarn (haha dom var lika gamla som mig) Och mobbade dom lite.. Drog till G lite senare och då mötte vi en jävla massa folk. Micke bland annat.. Och hon Nette från i torsdags. Sara jobbade också, PINSAMT! Sen skulle vi till teatern när G stängde men det gick inte så himla bra för Jeanette var portad.. Så vi drack lite vin som hon hade i sin väska och sen fick det bli hemgång, Viktor följde mig hela vägen till dörren.. Haha han är så jävla snäll mot mig och står ut med mig just nu. Haha fick ju igång min gamla mobil och så skulle jag byta ringsignal nyss, fan va mycke gammal musik man hittade.. bland annat den här ;


 
Haha vilka minnen, lyssnade jämnt på den när jag var tillsammans med Tobbe, fett längesen alltså.. Jaja, nu ska jag säga upp mig och sen fixa pengar, sen ska jag dricka mera öl! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0