You suck

Ja den här dagen är väl hyffsad iallafall, vaknade och var fortfarande trött.. Har iallafall spenderat största delen av dagen med att söka jobb, och nu har Lellan iallafall vaknat så vi håller nu på att söka jobb utomlands tillsammans! Fan vad skönt det skulle vara att komma iväg men ändå inte själv! Så nu är det bara att söka massor och sen se vad som händer.. För i övrigt ska jag åka och hämta mina grejer snart, åker härifrån vid fyra, och har verkligen ingen lust med det. Hade tänkt städa idag med men det får väl bli imorgon, har ölburkar, kläder och disk ÖVERALLT! Haha.. Laddade ner massa filmer igår, på rekomendation av Lellan.. Bland annat Wild child som jag började glo lite på igår, men somnade.. Haha inte för att den var dålig, för den verkade himla bra, men för att jag var så jävla trött. Så det får väl bli att titta på den och Meet the parents ikväll och kanske luftslottet som sprängdes? Ja jag har ju rätt mycket att göra egentligen så jag vet inte varför jag gnäller om att jag har så tråkigt.. Kanske gör en ny design till bloggen med? Ska iallafall fortsätta söka jobb så kan ju ni andra ha en bra dag eller något! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0