All the ladies fall in love, see the one.

Godmorgon! Idag är jag as trött och känner mig febrig. Får dock ta och sluta med det för ikväll ska ju jag och baby gå och se sex and the city 2 :) Funderar starkt på att bjuda över honom på middag innan, men jag vet inte om jag orkar laga mat idag. Haha! Vi får väl helt enkelt se. Nu ska jag iallafall läsa klart lite bloggar och sen prata med mor min. För i övrigt så händer det väl inte så mycket idag. Filmen börjar inte förens 9 så jag har massa tid på mig.

Kommentarer
Postat av: Lelli

Fan vad fubbigt att du ska gå och se den redan ikväll :( Jag vill också, haha jävla skit.... Btw, BABY!? Är ni tillsammans nu? :D

2010-05-28 @ 12:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0