Baby jag är över dig. Eller?

Jag orkade verkligen inte uppdatera igår, var tokbakis. I lördags gick jag iallafall till Micke och hade trevligt. Såg på eurovision gjorde vi med. Kul var det, men jag ville ju att Azerbaijan skulle vinna. När det var slut gick iallafall jag och Micke ner på teatern. Dansade och hade trevligt. Efter teatern kom jag på något sätt bort från Micke, men Alex var där så jag följde med honom på någon efterfest. Så av en slump hamnade vi nere hos Milla (som jag träffade på nyår). Efter ett tag kom även Micke dit eftersom att han känner Milla. Vi drog iallafall hem till Micke igen någon gång på morgonen och städade lite där, han skulle nämligen få en ny soffa igår. Jag gick iallafall hem någongång, klockan måste ha varit 8-9 eller något sånt. Varmt var det iallafall. Så jag vaknade vid 1 tiden och kunde inte ta mig ur sängen. Somnade om och vaknade vid 5-6 tiden. Åt middag och somnade igen typ. IDag har jag mest degat. Lagat mat med iof. Nu ska jag klä på mig för Neaa kommer in till Norrtälje, så vi ska ut och gå lite. Betyder att jag inte har mer tid att skriva. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0