Don´t you wish we´d fall in love?

Godmorgon! :)
Blev inget bullbak igår, utan jag träffade Madde istället. Sen bestämde jag mig för att jag ville äta pizza så vi bestämde att vi skulle göra det hos Niclas, han bor ju ovanpå pizzerian. Det blev dock en tur ner till systemet först och jag provade på det där vinet Jeanette köpte. As gott! :) Sen gick vi iallafall hem till Niclas och satt där ett tag och sedan kom Jeanette med. Så drog vi oss ner på glaset och mötte upp Erik där. Jag drack den där goda cidern igen, älskar den verkligen! Efter det så blev de iallafall en tur tillbaka till Niclas och så drack vi vin och snackade ett tag. Drog förbi Jocke en snabbis på vägen hem med. Mikkis var där. Så att ah, jag hade helt enkelt en trevlig kväll. Nu är det dock inte lika trevligt längre, jag är bakis. Så idag blir det lugnt, tänker spendera dagen i sängen med lite serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0