Drama

Ja, man kan ju lugnt säga att gårdagen kaosade ur totalt. Den hade sina bra stunder men det var så mycket kaos. Det var iallafall massa folk där, bland annat Micke, Jeanette, Monica, Viktor, Niclas, Sazza osv. Jeanettes bror kom även med några vänner sen. Och Charlie kom dit med sin kompis söder :) Men jag kan ju säga det att efter gårdagens drama så tar jag det lugnt med festandet ett tag. Orkar inte med sånt där. Fast Charlie den lilla gulleplutten var så söt och försvarade mig och tog hand om mig. Helt underbar. Jag var hemma vid halv 4 iallafall. Idag har jag väl inte gjort så mycket, mest legat i sängen och degat. Måste ju faktiskt vila upp mig till imorgon ;) Jeanette och Monica har varit här med och bett om ursäkt, och jag har precis sett Shrek 4. Nu ska jag väl ta och cpa runt på fb och sen ta mig en dusch. Skriver nog inget mer förens imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0