Du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig.

Fan jag saknar dig. Hatar att sakna dig när jag är arg. Att inte få bestämma över det själv. Men jag har fan fått nog, vet inte ens vad jag saknar. Orkar fan inte, varför lät jag det gå så långt? Jag ångrar allt, verkligen allt med dig. Det hade varit så mycket enklare om du aldrig hade tagit det där steget. Men ah, nu gjorde du det och allt blev såhär. Lyckat (y)

Sitter iallafall och pressar treasure isle på fb med Lellan. Mamma är på bilbingo så nu håller man tummarna för att hon vinner också. Juste, jag trodde ju att Desperate housewives hade säsongsavslutning, men det hade dom fan inte. Det hade kommit ut två nya avsnitt som jag har roat mig med idag :) Annars har det inte hänt så mycket, jag har tjurat. Nu sitter jag här och är hungrig, funderar på att baka något. Skulle vara himla gott. Aja det är väl det, ska ta och hitta någon film att se ikväll, sen måste jag se reprisen av cake boss. Jag min dumma nöt missade det med två minuter idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0