Grillfest

Snacka om att vara trött alltså. Jag drog iväg och mötte upp Niclas vid 1 tiden och så tog vi oss ner hit, lämnade av lite grejer och sen tog vi oss till systemet. Nu har vi iallafall suttit på balkongen hela eftermiddagen och jag har precis duschat, nu duschar Niclas. Jag känner mig as stressad, jag är nämligen inte alls fixad och folk kommer typ nu. Men så har ju Niclas badrummet så då får jag sitta fint och vänta. HAHA! Det kommer iallafall massa folk idag, bland annat Charlie :D Blir nog jätte trevligt. Dock har jag en jävla huvudvärk och jag har redan slängt i mig två cider så det borde ha släppt, men icke. Ska man försöka sminka sig i hallspegeln kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0