I´d rather be with you

Nu har jag vaknat igen, och gud vad dräggig jag känner mig. Är helt slut och kommer bli tokbakis, men det var det värt. Jag hade jätte trevligt igår helt enkelt :) Först mötte jag upp Shiva ju och sen Charlie, och så bar det av till Niclas. Det började drickas och sen kom Jeanette, Erik och Monica :) Micke kom efter ett tag med. Sen drog vi oss iallafall ner på stan och det blev faktiskt pub hörnet. Viktor kom dit efter ett tag också. Sen drog vi vidare till G och efter det drog vi oss hemåt. Eller ja, vi åkte till statoil först och sen hem :) Mosbricka vettu! Haha! Juste, vi träffade faktiskt på Sazza på G med, annars hände det väl inte så mycket mer. En trevlig kväll iallafall. Idag är planen att försöka att inte bli så himla bakis xD Lyckas säkert skitbra med då så min Back up plan är att sova (Y) Nu är det för den delen en månad sen bebis Edgar dog, och i torsdags var det ett halvår sen Kurt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0