I´m not T-Pain, don´t fall in love with strippers.

Jag är trött, har ont och är hungrig. Jag vaknade för typ en timme sen. Måste städa idag, måste träna, måste hämta ut paket. Måste fan ta mig ut och göra någonting ikväll (om jag orkar). För i övrigt är jag verkligen jätte lat, måste fan börja ta tag i saker. Till att börja med så måste jag ta kontakt med min syo, måste planera någonting inför hösten. Nånting som faktiskt leder någon vart. Aja får väl se helt enkelt.. Jag har ju egentligen bara lust att ligga i sängen och titta på tv men det funkar ju inte riktigt så. Synd det. Juste, nya planer för helgen. Blir inget med att åka till Fred, så tar mig kanske en tripp till Rimbo istället. Ewelina och Julia bor ju nämligen i samma port nu så då får jag ju faktiskt ta mig dit. Har lovat Julia hur länge som helst. Aja, måste göra nånting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0