Mormor <3

Helt seriöst, jag trodde inte du var så självisk. Eller jag visste väl, men ville kanske inte inse det. Du verkar inte riktigt ha förstått att man måste ge och ta, inte bara ta hela tiden. Man kan inte bara bygga en vänskap på vad som passar en själv. Du borde ha insett det men tydligen inte. Du vet mycket väl att jag är den enda som alltid har ställt upp, alltid har brytt sig. Som har kunnat ha överseende med dina jävla utbrott och anklagelser hit och dit. Himla tråkigt måste jag säga, men nu orkar inte ens jag bry mig längre.

Jag vaknade iallafall vid 11 och känner mig på mycket bättre humör idag än igår. Börjar redan tagga inför kvällen faktiskt! :) Shiva och Micke hakar också, så det blir jätte trevligt! Btw, min mormor skulle ju komma under förmiddagen, men hon har inte dykt upp ännu :s Konstigt! Nu har jag precis kollat på Bella & Tyra show igen och sitter och väntar på att Lellan ska logga in på msn så att vi kan diskutera det! Nu kom mormor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0