Myyyyyyyyyyyyys <3

Godmorgon! :) Eller vad man nu säger vid den här tiden på dagen. Har iallafall varit vaken sen typ 10. Hade en underbar kväll igår, filmen var asbra! Och Charlie är ju helt jävla underbar som ens går med på att se den med mig. Haha! Ja efter filmen så drog vi till pubhörnet och mötte upp folket. Dvs Jeanette, Erik, Niclas, Sazza och Jeanettes pappa. Dock blev det bara en öl där eftersom att vi kom dit rätt sent, så vi tog oss en tur till trädgården. Och jag hatar trädgården, helt ärligt. Sämre service får man fan leta efter. Orka stå i kö i en halvtimme för att personalen tycker att det är roligare att prata med varandra än att göra sitt jobb. Sen så fick vi det sista på öl tunnan också så det smakade fan bara vatten. Jeanette lyckades iaf byta ut dom mot flasköl tillslut så det blev ju bra ändå. När dom stängde drog vi iallafall hem till Niclas ett tag och drack vin, och efter det gick jag och Charlie hem. Var hemma vid 20 över 4 och somnade ganska fort. Idag har vi planer på att bara ligga hemma och glo på eurovision finalen som är idag. Ska väl förbi Micke en snabbis med. Och handla. Haha! Det blir iallafall ingen grillfest med alla andra, det orkar vi inte :) Så att ah, jag skriver väl mer imorgon eller något. Nu blire mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0