Rock that body

Godmorgon! Jag vaknade för typ en timme sen men ändå. Hade jätte trevligt igår, först mötte jag Niclas vid flygis och så handlade vi inför middagen. Sen drog vi hem till honom och så kom Jeanette med sina hundar. Det blev iallafall matlagning och vin. Sen åt vi iallafall, Fläskfile med dragonsås och vitlöks kroketter. Sen så tyckte Niclas att det behövdes efterrätt med så det blev kladdkaka och grädde. Vi spelade typ kort och snokade på facebook fram tills halv tolv typ, för då drog Jeanette hem och vi drog ner på G. Har ju inte varit där på väldigt länge. Träffade på Lena där nere och sen hittade jag en pojke. HAHA! Charlie hette han och han var väldigt trevlig. Vi drog med honom hem till Niclas där det blev någon öl till och sedan drog jag och Charlie till statoil och efter det blev det en jävligt lång promenad xD Jag var väl hemma vid 6 någon gång.

Idag har jag planer på att träffa Niclas och ta en promenad, måste kolla om Jeanette har lust med det med. Imorgon så har det pratats om en utgång med Niclas och Charlie, men vi får väl se hur det blir med det. Vad ska jag ha på mig?! Haha.. Nejmen nu ska jag ta mig upp och äta något, måste bli lite klar i huvudet med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0