Say yes to the dress

Godmorgon! :)
Jag hade en trevlig kväll igår. Jonathan kom och hämtade mig vid halv 7 och sen bar det av mot rimbo. Lägenheten var himla mysig och helt i Julias stil! Kvällen slutade väl inte helt perfekt men skitsamma.
Jag vaknade typ klockan 8 imorse och satte mig vid facebook och töntade. Lyckades somna om någon gång vid 9, och vaknade vid 11 istället. Nu sitter jag och tittar på "Say yes to the dress" och är bakis. Hade planer på att åka ner till kina med Jonathan och äta men det orkar jag verkligen inte, så det blir helt enkelt att bara ligga hemma idag. Får se till att ladda ner någon film att se, men det känns som att jag har sett typ allt som finns att se xD Ska se till att skicka lillebror till donken med. Men nu blir det tillbaka till tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0