She never goes anywhere with you

Nu är jag hemma. Kom hem för typ en timme sen men ändå. Var iallafall ute och gick en bit, sen drog vi till flygis och sen hem till honom. Jag slog honom i finns i sjön fem ggr och sen blev han grinig.. Haha! Jag är iallafall as trött nu, sitter och småtuggar på den där nya kexchokladen med hallonsmak. As god! För i övrigt är jag as trött. Helt slut. Fattar inte ens varför, men ah. Har bestämt mig för att jag inte tänker börja i någon jävla folkhögskola och det är inte alls för mig. Tänker alltså maila Monica och ställa in tiden jag har på fredag. Har faktiskt ångest över att ens gå och träffa henne. Så jag får helt enkelt fortsätta plugga distans, eller hitta på något annat sen. Just nu orkar jag inte göra något åt saken. Men jaa.. Vad som händer imorgon har jag ingen aning om. Hittar väl på något då, beroende på väder osv :) Massa bra program imorgon med! Men nu blir det facebook, sen sova tror jag. Så godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0