The pain is worth the price you pay

Herregud. Lilla gubben säger jag bara. För det första, nej jag är inte svartsjuk. Jag har ju träffat andra så det är klart att du också gör det. Dock är jag besviken för att du ljög om det, med tanke på att jag ändå har vetat i två veckor. För det andra, kommer du ihåg att du inte fick ha något förhållande när du bor där? Vill du bli utslängd? Är det din plan eller är du såhär korkad? Har du ett behov av att förstöra för dig själv? För vad fan ska du göra om du blir utslängd? Vem ska hjälpa dig? Vad ska du göra med ditt liv? Jag tycker bara att det är så himla synd att du måste sabba för dig själv hela tiden. Men ah. Det är ju ditt liv så.

För i övrigt har jag precis vaknat. Har drömt mardrömmar och shit. Och vad händer idag? Ja det är väl inte så himla fint väder, eller? Ser inte ut som det härifrån iallafall. Om man skulle bara ta det lugnt idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0