Tonight is my night so I don´t give a fuck.

Haha ja alltså, jag var på så himla dåligt humör igår så det blev inget bloggande. Jag åkte iallafall in till solna och sen mötte Yvonne (min moster) mig och visade mig vart fan jag skulle. Det gick väl ganska bra iallafall och dom skulle höra av sig i nästa vecka. Så vi får väl se helt enkelt. Idag så är jag tvungen att städa lite, förstår inte hur fan det kan bli så stökigt så snabbt. Men det är ju när jag dricker som det blir katastrof. Så städa och träna. Måste ta mig till flygis med. För i övrigt har jag inga planer för den här veckan, mer än att jag och Charlie funderar på att gå på bio på fredag och sen kanske någon öl efter det :) Haha och jag vill ju hemskt gärna se sex and the city 2, men det känns fan taskigt mot honom.. Nej vi får väl se helt enkelt, nånting blir det iallafall. Sen har ju Niclas grillfest på lördag, men det känns inte så himla lockande att göra om det där igen.. Jag går iallafall inte dit utan Charlie så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0