Valborg

Godmorgon? Nu har jag fått lite ordning på hjärnan iallafall. Pratat med plutten har jag också gjort.. Hade iallafall trevligt igår. Jag gick och mötte Niclas vid 4 tiden och då drog vi upp till honom. Ted var redan där och Niclas hoppade in i duschen så då passade jag och Ted på att plocka lite i lägenheten. Sen kom iallafall Viktor och Jonathan dit. Efter ett tag så bestämde vi oss för att vi skulle gå ut och tända på grillen, men det var problem med att öppna tändvätskan så killarna fick hugga ett hål i flaskan. Sen kom iallafall Jeanette och Mattias och hjälpte till så det blev någon ordning på den jävla grillen, och en liten stund efter det kom Sazza och Cissi. Vi grillade iallafall och sen åt vi utomhus, det var rätt mysigt förutom att det började småregna på slutet. Vi gick iallafall upp till bergsstugan vid 9 och träffade på massa folk, bland annat Mikkis och Mandis och Madde. Sen mötte vi upp Shiva och hennes polare och drog hem till Niclas igen och var där ett tag tills vi bestämde oss för att gå ut på krogen. Så det blev en sväng ner till glaset, där jag för i övrigt drack världens godaste cider som jag nu har glömt namnet på. Vi satt iallafall där till stängning och sedan var det meningen att vi skulle gå på teatern, men då bestämde sig Niclas för att han skulle till mobergs och absolut inte teatern. Så jag blev skitförbannad och drog med mig Jeanette, Mattias och Jonathan och så åkte vi hem.

Jag är iof rätt stolt över mig själv, har en liter vin kvar från igår. Väldigt ovanligt för att vara mig. Så det blir väl av att städa upp inne på rummet och ladda ner någon film. Måste ta mig till flygis med. Så kan jag ta mig ett glas vin och titta på film i mitt nystädade rum sen. Låter fan underbart. Det beror iof på hur bakis jag blir. Juste, jag pajjade min mobil igår, så jag har inga nr kvar alls. Bara pluttens typ, för det kan jag ju utantill. Så jag får väl ta och köpa ett nytt batteri till min aino helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Viva la Shiva :)

Paja du mobilen igen?!?....OMG Alex är inte det här typ tredje eller nåt ;) hahaha....awe stackarn :(

2010-05-01 @ 22:25:28
URL: http://vivalashiva.blogg.se/
Postat av: jonathan

Cidern hette WKD original red

:)

2010-05-02 @ 00:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0